
HOMENATGE CAL REI
HOMENATGE de CAL REI
GRAN RESERVA BRUT 2012
50% Xartello, 20% Macabeo, 15% Parellada, 10% Chardonnay, 5% Pinot Noir
Amb una delicada efervescència de fines bombolles, aquest cava es presenta amb un color pàl·lid, amb subtils reflexos grocs i verdosos. Al nas, destaca per la seva elegància floral, amb notes d’espècies i flor de taronger que aporten frescor i distinció.
En boca és sec, amb una textura suau i sofisticada. Els matisos torrats i un subtil toc de fruits secs s’integren perfectament amb la fruita madura, com la poma i l’albercoc, oferint un perfil de gran complexitat que es manté en el temps.
Elaborat a partir d’una de les millors collites, aquest cava conserva la seva essència intacta, reforçant encara més la seva harmonia i profunditat, qualitats que el converteixen en una creació única.
Som els únics que incorporem un termòmetre a la contraetiqueta, perquè sempre sàpigues quan el teu cava està a la temperatura perfecta. Quan el termòmetre es tenyeix de blau, vol dir que és el moment ideal per gaudir-ne al màxim. Així de fàcil, així de precís!
38,00€
Tipus
Varietats
Any de collita
Grau alcohòlic
Criança
Fermentació
Premis
CONCOURS MONDIAL DE BRUXELLES 2007 Medalla de Plata
Cata enològica
Amb bon despreniment de unes molt fines bombolles, és pàlid i de grocs amb moltes notes verdoses. En nas és floral, amb notes d’espècies i flors de taronjer. En boca és sec, amb sensacions suaus, certs gustos de torrats, algo de fruits secs i forn de farina que es combinen amb els de les fruites madures de poma i mercocs quedant molt ben equilibrats per la criança del cava. És molt persistent, i deixa gustos complexos que es mantenen en el temps. Elaborat amb una de les millors anyades, conserva les caracterìstiques de l’anyada, sense perdre la seva personalitat, fins i tot incrementant les sensacions de equilibri i complexitat, que fa que sigui un cava únic.
Recomanacions de conservació i consum
Conservar en la mateixa posició en que se serveix, en lloc fresc, sec i sense llum. Servir a 6-10ºC segons época i gustos personals.
Gastronomia
L’Homenatge Cal Rei es va crear perquè en Jaume Giró li agradaven els caves amb una certa dolçor, i que a més fossin de criança. És, doncs, un rodó i equilibrat. El seu temps de criança li aporta una gran complexitat de gustos i aromes, així com una frescor estranya pel temps que té. Per això, maridarà perfectament tant amb els plats més senzills de la nostra cuina catalana, com el pa amb tomàquet i pernil o uns canelons com els més complexos de la nova cuina, com una pasta farcida de marisc o ànec desconstruït, i en ser un brut, amb postres mig dolces de tota mena. I sempre serà un bon motiu de festa.
Potser també t'interessa...
Pack Cava Exclusiu
199,00€El preu original era: 199,00€.120,00€El preu actual és: 120,00€. Afegeix a la cistella PACKS6 ampolles de cava
MAGNUM GRANDALLA de LUXE Swarovski® Blanc
150,00€ Afegeix a la cistella Cava ReservaBrut – Agricultura ecològica
MAGNUM GRANDALLA de LUXE Swarovski® Rosat
150,00€ Afegeix a la cistella Cava ReservaBrut – Agricultura ecològica